Naar een toekomstbestendig beleid voor commerciële radio
F.J.H. Don; A. Drahmann; P.W.M. Rutten
Live music ecologies and festivalisation: the role of urban live music policies
E. Hitters; M. Mulder
Algoritmes versterken genderongelijkheid
M. Harbers
Mapping crime descriptions to law articles using deep learning
M. Vink; C.P.M. Netten; M.S. Bargh; S. van den Braak; R. Choenni
The impact of festivalization on the Dutch live music action field: a thematic analysis
M. Mulder; E. Hitters; P.W.M. Rutten
Spot-on creativity: creativity biases and their differential effects on consumer responses in (non-)real-time marketing
K. Mazerant-Dubois; L.M. Willemsen; P.C. Neijens; G. van Noort
Vijf inzichten voor overheden om digitale vrijheid te waarborgen
M. Harbers; I. Jansen-Dings
Theorizing the production and consumption of live music: a critical review
A. van der Hoeven; E. Hitters; P. Berkers; M. Mulder; R. Everts
Values in public service media recommenders
M. Harbers; L.M. Willemsen; P.W.M. Rutten
Het grote Live publieks onderzoek
M. Mulder