Artificial intelligence in social media
K. Mazerant-Dubois
Building open design as a commons
P. Troxler
Denken, durven doen. Delen? : onderzoek naar 5 jaar BIZ in Nederland
A. Risselada; P. Troxler; J. Ferguson; M. van de Mosselaar; P.W.M. Rutten; P. Bhansing
Realistisch eng? : de opkomst van de A.I.-generated influencer
L.M. Willemsen; M.K. Brom; I. Withuis
Lab Fygital: digitale transformatie en omnichannel retail
P.W.M. Rutten; P. Troxler; L.A.M. van der Linden
Hoe creëer je engagement voor jouw social media content?
K. Mazerant-Dubois
Entrancing ourselves with YouTube: emotion-producing practices amplify the impact of branded video
G. De Blasio; K. Mazerant-Dubois; B. Scharlott
Voor een levendige audiovisuele cultuur
P.W.M. Rutten
Didactisch Kompas Stadslab Rotterdam
P. Troxler; M. Mostert-van der Sar
Zeven jaar rijkdom? : leren in, met, door, van en voor Stadslab Rotterdam
P. Troxler; M. Mostert-van der Sar