Waardering van de Smart City: onderzoek naar de beleving van stakeholders ten aanzien van Living Lab Scheveningen aan de hand van waarden
M. Harbers; P. van Waart; S. van Rossen
1-2-3-4! Measuring the values of live music: methods, models and motivations
A. van der Hoeven; A. Behr; C. Hamilton; M. Mulder; P. Rozbicka
De mens als merk is geen simpele marketingtruc
L.M. Willemsen; A. Kamphuis; E.M. van Stipdonk
Makers
Y. Boeva; P. Troxler
Merk of mens, bezit of beminde?
L.M. Willemsen; A. Kamphuis; E.M. van Stipdonk
Exploiting big data for smart government: facing the challenges
R. Choenni; C.P.M. Netten; M.S. Bargh; S. van den Braak
Using data analytics results in practice: challenges and solution directions
R. Choenni; M.S. Bargh; C.P.M. Netten; S. van den Braak
Humor + actualiteit = succesvol inhaken
K. Mazerant-Dubois
De lerende reis
P. Troxler
Merk als mens
L.M. Willemsen; A. Kamphuis; E.M. van Stipdonk