Which types of instruction in writing-to- learn lead to insight and topic knowledge in different disciplines? A review of empirical studies
A.C. van Dijk; A.J.S. van Gelderen; F. Kuiken
Geef ze het nakijken: over activerende feedback en schrijfbegeleiding
J.F. van Kruiningen; J. de Jong
Handreiking verdere implementatie Landelijk Opleidingsdocument Sociaal Werk
L.F. le Sage; R. Jaspers; E. Schuurman; D. Feringa; R. Petrina; A. Stel; J. Weling
Leren door reflecteren in het forensisch sociaal domein
M. Geenen; M.A. de Ronde
Organisatieleren in de gevangenis: een handelingsonderzoek, zes momenten en zes principes
M.A. de Ronde; M. Geenen
Individual characteristics of students in vocational education moderating the relationship between school engagement and vocational identity
R. Keijzer; E.J. van Schooten; R. van der Rijst; W. Admiraal
Grasping ethnic identity fluctuations of transculturally placed foster youth: a longitudinal study
C.J. Degener; H.W.E. Grietens; D.D. van Bergen
Formatief handelen: van instrument naar ontwerp
R. Kneyber; D.M.A. Sluijsmans; V. Devid; B. Wilde López