Hoe bind je studenten met blended leren voor studentsucces? Effectieve ontwerp-kenmerken voor blended didactiek in het hoger onderwijs
M. de Bruijn-Smolders; F.R. Prinsen
Implementation quality of principles of reciprocal teaching in whole-classroom settings: a two-year study with low-achieving adolescents
M. Okkinga; A.J.S. van Gelderen; E.J. van Schooten; R. van Steensel; P.J.C. Sleegers
Leren onderzoeken bij de Master Leren en Innoveren
J.S. Rozendaal; I. Dekker
Coronacrisis onderstreept noodzaak wendbaarheid studenten
E.B. Klatter; M. de Bruijn-Smolders; I. Dekker
Pleidooi voor socioprudentie in het sociaal werk
F.C.P.P. Spierings; N. de Vos; M. Jager-Vreugdenhil; L. van Doorn; J.P. Wilken
Ondersteuning van jongeren (16-17 jaar) op de drempel van volwassenheid: een onderzoek naar hun levens, leefwereld en veerkracht
M. Wiersma; J. van Vliet; M. van Dijk; R. van Goor; H. El Gharbaoui; J. Steenvoorde; S. Uitman; J. Weling; S. Westhoff
Pleidooi: didactiek voor beroepsonderwijs
E.B. Klatter; M. van der Klink
Ouders leggen de taalbasis, dus lok ze uit hun schulp
M.S. van der Pluijm