De pedagogische verlegenheid achter je laten (interview)
M. van den Heuvel (Onderzoeker); S. de Knecht
Duo-stages, co-teaching
M.W.G. Theunissen (Lector); M.J.A. Poulussen (Onderzoeker); Nicky de Vries (Onderzoeker)
Kijkwijzer loopbaangerichte interactieve ouderbijeenkomst
M.B. Strijk; M.E.A. Lusse
The pros and cons of ‘Quid pro quo’: client impact of obligatory participation in voluntary work as variety of conditional welfare
P.H.J. van der Aa; C. Vries, de
Toekomstgericht onderwijs op de lerarenopleiding basisonderwijs
J.M.M. Kaskens; E. van Koeven; J. Morsink; M. Wolters; H. Drost
Werk en werken in de Rijnmond: een analyse van vraag, aanbod en match op de arbeidsmarkt regio Rijnmond - editie 2018
P.H.J. van der Aa; P. de Graaf; F. Moors; A. Roode; M. van Toorn
Massa, macht en zelfmanifestatie
Dr. Michiel de Ronde (Lector)
Dichter bij de stilte van het moment der waarheid
Dr. Michiel de Ronde (Lector)
De stad als leeromgeving
David ter Avest (Onderzoeker)