Eindrapportage monitor Helden van het Oude Noorden / Goud van Noord
L.F. le Sage; M.E.A. Lusse
Effectiveness of a blended school-based mindfulness program for the prevention of co-rumination and internalizing problems in Dutch secondary school girls: a cluster randomized controlled trial
P. Vuijk; K.C.M. Bul; M. Buil; M. Rauws; K.S.M. Curie; C.A.H. Amesz; C.E. Weerheijm; H. Riper
Samen onderzoekend werken in een consortium van onderwijs- en onderzoeksprofessionals: verslag van een zelfonderzoek naar de werking als Research Practice Partnership
N. van den Berg; C. Teurlings; J.S. Rozendaal
Promoting explicit instruction of strategies for self-regulated learning: evaluating a teacher professional development program in primary education
P.H.M. Sins; R. de Leeuw; J. de Brouwer; E. Vrieling-Teunter
Ruimte maken voor studenten als sociaal veranderaars: een gesprek over studentenparticipatie in onderwijs, onderzoek en praktijk
S.I.Z.A. Dudevszky; M.M. Schouten; T.F.M. Suart
Adaptatie en weerstand: ChatGPT in het onderwijs
M. Okkinga; I. Vrouwe
Het Pygmalion-effect
A. Voerman
Effects of instruction in writing-to-learn in different disciplines and types of education
A.C. van Dijk
Veerkracht en arbeidsuitluiting: verkennend onderzoek naar veerkracht van personen met een Participatiewet-uitkering in Rotterdam
A.F. Sepp; A.M.H.C. Wentink
Toetsen van onderzoekend vermogen
L. Munneke; J.S. Rozendaal