Worden we straks vervangen door edubots? Ontwikkelingen in digitale didactiek en pedagogiek
F.R. Prinsen; C.A. van Kan
Hoger beroepsonderwijs in 2030: vier toekomstscenario’s
D.P. Gijsbertse; C. Machielse; J.H. Marseille
Bevorderende en belemmerende factoren voor participatie van jongeren met psychische kwetsbaarheid: ervaringen vanuit het project Koplopers
M. Schouten; S.I.Z.A. Dudevszky
De kennis- en onderzoeksagenda Sociaal Werk
B.T.J. Hooghiemstra; M. van Pelt
Hoger Beroepsonderwijs in 2030: toekomstverkenningen en scenario’s vanuit Hogeschool Rotterdam
D.P. Gijsbertse; H.A. van Klink; C. Machielse; J.H. Timmermans
Naar 2030: versterk het oordeelsvermogen van aanstaande professionals
F.C.P.P. Spierings; P. Troxler; M.J.B.M. Goumans; A.I.M. Voorbij; H.A. van Klink; J.J.L. Chabot
De studentenstroom in beeld: een beschrijving van de instroomontwikkeling
M.W.J. Bajwa-de Visser; M. van Langeveld; G.C. Pluijter
Gevraagd in 2030: expertise sociale innovatie
G.T. Witte; F.C.P.P. Spierings
De ontwikkeling van een inclusieve arbeidsmarkt in digitale tijden
P.H.J. van der Aa