Aannames over achtergrond thuiszittersproblematiek niet bevestigd - avs.nl
M.H. van Binsbergen; S. Pronk; E.J. van Schooten; A. Heurter; F. Verbeek
Aannames over achtergrond thuiszittersproblematiek niet bevestigd - defenceforchildren.nl
M.H. van Binsbergen; S. Pronk; E.J. van Schooten; A. Heurter; F. Verbeek
Aanvullend onderwijs in Nederland: een verkennend beeld uit onderzoek en handvatten van en voor de praktijk
M.E.A. Lusse
Centres of Expertise: groeibriljant voor excellente samenwerking in het hbo
C. Reiner; H. Bekke; B.T.J. Hooghiemstra; T. van Mil; H. de Ruiter; L. Rullens
Didactisch en formatief handelen: twee zijden van dezelfde medaille
D.M.A. Sluijsmans
Effecten van inductief en deductief reken-wiskundeonderwijs
M.J. van Houwelingen
4000 years of thinkers on education - brochure
M.E.A. Lusse; H. Sissing
Blij(f) praten!: een handreiking voor meer interactie met jonge kinderen op de groep en thuis met de aanpak Thuis in Taal
M.S. van der Pluijm; M. Stuit
Niet thuisgeven: schooluitval vanuit het perspectief van leerlingen
M.H. van Binsbergen; S. Pronk; E.J. van Schooten; A. Heurter; F. Verbeek