Valuing technology-enhanced academic conferences for continuing professional development: a systematic literature review
Maria Spilker; F.R. Prinsen (Lector); Marco Kalz
Expliciteren van co-creatieopbrengsten
J.S. Rozendaal; N. van den Berg; K. van Doesum
Powerful learning environments: a guide to designing innovation labs
Ineke Miltenburg; Ron Weerheijm; Martin Reekers
Krachtige leeromgevingen: een handreiking bij het ontwerpen van Innovation Labs
Ineke Miltenburg; Ron Weerheijm; Martin Reekers
Kennisagenda 2019 - 2024: Master Leren en Innoveren, Kenniscentrum Talentontwikkeling, Hogeschool Rotterdam Academie
I. Dekker; W.A. de Vos; E. van Os-Biemond
The story, the self, the other: developing insight into human nature in the literature classroom
M.S.T. Schrijvers
Onderwijs om (te) vormen
E.B. Klatter (Lector); Rob Martens
Yin en yang in het sociaal domein: casuïstiekbundel samenspel informeel-formeel
D.J. ter Avest; G.T. Witte; M.H. Karsten; E.M. van Twist
Don’t worry, be happy: de belofte van geluk en succes
S.I.Z.A. Dudevszky (Onderzoeker); G.T. Witte (Lector); R. van der Zee
Sociaal werker mag wel wat onaangepaster zijn
G.T. Witte (Lector)