Stimulerende dialoog 50+'ers
K.P. van Vliet; M.B.M. Bussmann; A.L. van Staa
De kracht van ouders in actie: werkgroep De Kracht van Preventie
M. Schagen; T. Wentink; C. Kuiper; A. van Grieken; J. van Rijckevorsel-Scheele; M. van Dongen; H.W. Torij; A. van den Berg-Bakker; C. Holst
Samen leren en samen innoveren in kleinschalige lokale netwerken: eerste opbrengsten van het regionaal leernetwerk jeugd
I. Bramsen; E.M. Wingelaar-Loomans; C. Holst; H.W. Torij; W. Jansen; M. Cardol
A.L.I.B.I. een schooltransitieprogramma voor kinderen met autismespectrumproblemen
P. Vuijk; K.C.M. Bul; J. Hopman
Training Con-tAct: een onderzoek naar de impact van een communicatiepartnertraining voor zorgprofessionals in een revalidatiecentrum
P.E.G. Berns; N.E.A.M. Jünger; J. Oostveen; C.A.M. Neijenhuis
On your own feet: a practical framework for improving transitional care and young people’s self-management
A.L. van Staa; M.A.C. Peeters; J.N.T. Sattoe
Zorg voor de zorgenden: het belang van samenwerking
M. van Schaik; S. van Metselaar; E.J.M. Bakker; F.E. Witkamp
People with activity limitations’ perceptions of their health condition and their relationships with social participation and experienced autonomy
T. Meulenkamp; M. Rijken; M. Cardol; A.L. Francke; J. Rademakers
Autonomieversterkend werken met Mijn Pad: een nieuwe methode die jongeren een stem geeft
I. Bramsen; C.H.Z. Kuiper; C.P. Willemse; M. Cardol
We know what we are talking about: experiences of young people with a chronic condition involved in a participatory youth panel and their perceived impact
F. van Schelven; H. Boeije; M. Inhulsen; J.N.T. Sattoe; J. Rademakers