Value-Informed Innovation
Esther van der Stappen (Onderzoeker); Marlies van Steenbergen (Lector)
The value sensitive design of a preventive health check app
Litska Strikwerda (Onderzoeker); Marlies van Steenbergen (Lector); Anke van Gorp (Onderzoeker); Cathelijn Timmers (Onderzoeker); Jeroen van Grondelle (Onderzoeker)
Online Proctoring: Adding Human Values to the Equation
Marlies van Steenbergen (Lector); Irene van der Spoel (Docent)
Online stagebegeleiding in de praktijk
Esther van der Stappen (Lector); Ellen de Kwant (Onderzoeker); Machiel Bouwmans (Lid Lectoraat)
Mitigating Children’s Pain and Anxiety during Blood Draw Using Social Robots
Matthijs Smakman (Lid Lectoraat); Koen Smit (Lid Lectoraat); Lotte Buser (Student); Tom Monshouwer (Student); Nigel van Putten (Student); Thymen Trip (Student); Coen Schoof (Student); Daniel Preciado (Onderzoeker); Elly A. Konijn (Onderzoeker); Esther van der Roest (Onderzoeker); Wouter Tiel Groenestege (Onderzoeker)
Sense and Sensibility in COVID-19 medical credentials
Georgy Ishmaev; Roderick Noordhoek; Marlies van Steenbergen (Lector); Nadia Vermaes
Attitudes towards Social Robots in Education
Matthijs Smakman (Lid Lectoraat); Elly A. Konijn (Onderzoeker); Paul Vogt (Onderzoeker); Paulina Pankowska (Onderzoeker)
Designing the Learning Analytics Capability Model
Justian Knobbout (Phd)
Handreiking didactiek van online stagebegeleiding
Esther van der Stappen (Lid Lectoraat); Ellen de Kwant (Lid Lectoraat); Liesbeth Baartman (Lid Lectoraat)
Refining the Learning Analytics Capability Model
Justian Knobbout (Lid Lectoraat); Esther van der Stappen (Lid Lectoraat); Johan Versendaal (Lector)