Robot Tutors: Welcome or Ethically Questionable?.
Matthijs Smakman (Lid Lectoraat); Elly A. Konijn (Onderzoeker)
Automated Feedback for Workplace Learning in Higher Education
Esther van der Stappen (Lid Lectoraat); Liesbeth Baartman (Lid Lectoraat)
From dirty data to multiple versions of truth
Justian Knobbout (Lid Lectoraat); Huub Everaert (Onderzoeker); Esther van der Stappen (Lid Lectoraat)
A Situational Approach to Data-Driven Service Innovation
Marlies van Steenbergen (Lector); Jeroen van Grondelle (Lid Lectoraat); Lars Rieser (Onderzoeker)
Social Engineering as an Approach for Probing Organizations to Improve IT Security
Daniël van Liempd (Student); Arthur Sjouw (Student); Matthijs Smakman (Lid Lectoraat); Koen Smit (Lid Lectoraat)
Moral Considerations Regarding Robots in Education
Matthijs Smakman; Elly A. Konijn (Onderzoeker)
Robots are Good for Profit
Michael Goudzwaard (Student); Matthijs Smakman (Lid Lectoraat); Elly A. Konijn (Onderzoeker)
A protocol for the implementation of new technology in a highly complex hospital environment
Navin Sewberath Misser (Lid Lectoraat); Joris Jaspers (Onderzoeker); Bas van Zaane (Onderzoeker); Hein Gooszen (Onderzoeker); Johan Versendaal (Lector)
Blockchainlab
J. Goedegebuur (Lid Lectoraat); Peter Nobels (Stafmedewerker)
The Elements of Deformation Analysis
Hiddo Velsink (Lid Lectoraat); Johan Versendaal (Begeleider)