Antecedents of trust in the sharing economy
Maarten ter Huurne (Lid Lectoraat); Amber Ronteltap (Lid Lectoraat); Rense Corten (Onderzoeker); Vincent Buskens (Onderzoeker)
Dit zijn drie belangrijke onderzoeken over influencer marketing
Suzanne de Bakker (Onderzoeker)
Determinants for Sustained Use of an Activity Tracker
Sander Hermsen (Lid Lectoraat); Jonas Moons (Lid Lectoraat); Peter Kerkhof (Onderzoeker); Carina Wiekens (Onderzoeker); Martijn de Groot (Onderzoeker)
Gepersonaliseerde voeding en zelfmonitoring
M. Former; A. Ronteltap (Lid Lectoraat); B.D.S. Clabbers
Communicatie in het publieke domein
Reint-Jan Renes (Lector); Annette Klarenbeek (Lector)
Gezondheidscommunicatie en de psychologie van gedrag
Reint-Jan Renes (Lector); Baukje Stinesen (Onderzoeker)
Van waarheidsvinding naar evaluatie
Maartje Harmelink (Lid Lectoraat); Petra Sneijder (Lid Lectoraat); Baukje Stinesen (Lid Lectoraat); Annette Klarenbeek (Lector)
Sensible & significant metrics: kansrijke kpi’s voor social media [onderzoek]
Anita Cox (Lid Lectoraat); Thijs Waardenburg; Thijs Waardenburg (Lid Lectoraat)
Fietsen met focus
Sandra Bukman (Lid Lectoraat); Liedewij Vogelzang (Lid Lectoraat); Rensjke Bouwknegt; Amber Ronteltap (Lid Lectoraat); Karen Hilhorst (Lid Lectoraat); Hugo Ward
4 momenten waarop jij inhaakt bij je doelgroep [nieuw model]
Lotte Willemsen (Lector); Lotte Willemsen (Lector); Anne-Lise Kamphuis (Lid Lectoraat)