Doe-Het-Zelf; Webdata kopieren, the lazy way
Thijs Waardenburg (Lid Lectoraat)
Communiceren over duurzaamheid
Danielle van Wallinga (Lid Lectoraat); Judith van Kullenburg; Astrid Berg; Marcel van Vulpen; Matthijs Coops; Myra de Koning; Annette Klarenbeek (Lector); Maartje Harmelink (Lid Lectoraat)
Trumps Inauguratie als onderwerp van Inhakers
Rogier Brussee (Lid Lectoraat)
Valentijnsdag; een greep uit het hart van de Top 100 adverteerders
Lotte Willemsen (Lector); Thijs Waardenburg (Lid Lectoraat)
Een 'slimme vork' om langzamer te eten
Roel Hermans (Onderzoeker); Janine Juliana (Onderzoeker); Sander Hermsen (Lid Lectoraat)
Do Narrative Engagement and Recipients’ Thoughts Explain the Impact of an Entertainment-Education Narrative on Discouraging Binge Drinking?
Lonneke van Leeuwen (Onderzoeker); Bas van den Putte (Onderzoeker); Reint-Jan Renes (Lector); Cees Leeuwis (Onderzoeker)
Dit zijn drie belangrijke onderzoeken over influencer marketing
Suzanne de Bakker (Onderzoeker)
Determinants for Sustained Use of an Activity Tracker
Sander Hermsen (Lid Lectoraat); Jonas Moons (Lid Lectoraat); Peter Kerkhof (Onderzoeker); Carina Wiekens (Onderzoeker); Martijn de Groot (Onderzoeker)
Gepersonaliseerde voeding en zelfmonitoring
M. Former; A. Ronteltap (Lid Lectoraat); B.D.S. Clabbers
Van waarheidsvinding naar evaluatie
Maartje Harmelink (Lid Lectoraat); Petra Sneijder (Lid Lectoraat); Baukje Stinesen (Lid Lectoraat); Annette Klarenbeek (Lector)