“This Post Is Sponsored”
Sophie C. Boerman (Onderzoeker); Lotte M. Willemsen (Lector); Eva P. van der Aa
Promoting toddlers’ vegetable consumption through interactive reading and puppetry
Simone de Droog (Lid Lectoraat); Roselinde van Nee (Onderzoeker); Mieke Govers (Onderzoeker); Moniek Buijzen (Onderzoeker)
Contentmarketing
Suzanne de Bakker (Lid Lectoraat)
Museumkompas. Een samenvatting van de resultaten van het project Museumkompas 2011-2014
Karen Hilhorst (Lid Lectoraat); Dick Swart (Docent); Michiel Rovers (Lid Lectoraat)
Crowdsourcing. Classification, costs, benefits, and usage
Rogier Brussee (Lid Lectoraat); Erik Hekman (Lid Lectoraat); Michiel Rovers (Lid Lectoraat); Dcik Swart (Lid Lectoraat); Harry van Vliet (Lector)
Crowdsourcing
Dick Swart (Lid Lectoraat); Erik Hekman (Lid Lectoraat); Dr. Harry van Vliet (Lector); Rogier Brussee (Lid Lectoraat); Michiel Rovers (Lid Lectoraat)
The Online Footprint of Museums
Erik Hekman (Lid Lectoraat); Thijs Waardenburg (Lid Lectoraat); Harry van Vliet
The Commons on Flickr: what 51 million community members actually do?
Harry van Vliet; Erik Hekman (Lid Lectoraat)
Enhancing user involvement with digital cultural heritage: The usage of social tagging and storytelling
Prof.dr. Harry Van Vliet (Lector); Drs Erik Hekman (Lid Lectoraat)
Normative Social Influence in Persuasive Technology: Intensity versus Effectiveness
Thijs Waardenburg (Lid Lectoraat); Maarten Lamers; Robert Winkel