Take a break in de praktijk
Katinka Lünnemann (Lector); Angèle Verkaaik (Docent); Marije Kesselring (Onderzoeker); Saskia A.M. Wijsbroek (Lector)
Lessen en Toepassingen voor de Toekomst
Sofie Sergeant (Onderzoeker)
Hoogbegaafdheid en inclusief onderwijs: dilemma’s en kansen
Sarah Torenstra-Brinkers (Onderzoeker); Sofie Sergeant (Onderzoeker)
Dialoogkaarten inclusief onderwijs
Ariane van Dijk (Onderzoeker); Hanne Touw (Onderzoeker); Sofie Sergeant (Onderzoeker)
Praktische wijsheid van de jeugdprofessional ontrafeld: Hoe de professional in het complexe jeugddomein tot handelen komt
Asia Sarti (Onderzoeker); Ruben van Zelm (Docent); Inge Egberts (Onderzoeker); Remco Coppoolse (Associate Lector); Loes Houweling (Onderzoeker)
Naar een school zonder ongezonde stress
Marije Kesselring (Onderzoeker); Ellen Braakhekke (Onderzoeker)
The creative arts therapists on the continuum of practice within Arts in Health in the Netherlands
Marc Willemsen (Onderzoeker); Annemarie Abbing (Onderzoeker); Suzanne Haeyen (Onderzoeker); Martina de Witte (Onderzoeker); Susan van Hooren (Onderzoeker)
It is our children who raise the village
Sofie Sergeant (Onderzoeker); Lynne Wolbert (Onderzoeker); Inge Egberts (Lid Lectoraat); Marije Kesselring (Onderzoeker); Lynn Neslo (Student)
Wat verstaan ouders, jongeren en professionals in Utrecht onder normaliseren?
Ellen Braakhekke (Onderzoeker); Dorine van Eijk (Onderzoeker); Hanske Douwenga (Onderzoeker); Marja van Bon-Martens (Onderzoeker)
Naar een stedelijke visie op normaliseren in Utrecht
Ellen Braakhekke (Onderzoeker); Dorine van Eijk (Onderzoeker); Hanske Douwenga (Onderzoeker); Marja van Bon-Martens (Onderzoeker)