Formele en informele hulp en ondersteuning
Lisette van der Poel (Lid Lectoraat); Anna van Spanje-Hennes (Lid Lectoraat)
Uiting van centrale concepten, onderliggend aan de JIM-aanpak, in het handelen van professionals binnen de specialistische hulp
Andree Sekreve; Saskia A.M. Wijsbroek (Lector); Susan Branje
De samenwerking tussen ambulant hulpverleners en informele mentoren
Andree Sekreve; Saskia A.M. Wijsbroek (Lector); Susan Branje
De kracht van verbinding
Marije Kesselring (Lid Lectoraat)
Kindermishandeling: het houdt wel op, maar niet vanzelf
Cees Hoefnagels (Lid Lectoraat)
Wijkacademies in beeld
Marije Kesselring (Lid Lectoraat)
De werkalliantie als onderwerp van gesprek tussen cliënten en professionals
Anneke Menger (Lector); Dr. Lianne Kleijer-Kool (Lid Lectoraat); Vivienne de Vogel (Lector); Andrea Donker (Lector); Nadja Jungmann (Lector); Saskia A.M. Wijsbroek (Lector); Lia van Doorn (Lector); Renée Henskens (Lid Lectoraat)
Leren van elkaar: de Wijkacademies Opvoeden, Utrecht
Marije Kesselring (Lid Lectoraat); Saskia A.M. Wijsbroek (Lector)
Afwegingskader. Meldcode huiselijk geweld en kindermishandeling
Mariska van der Steege; Yael Meijer; Aafke Scharloo; Anja Ootes; Elleke Berkvens; Janet van Bavel; Saskia A.M. Wijsbroek (Lector); Jeanne Janssen; Margriet de Jong
Waar is de stem van het kind?
Dorine van Eijk (Lid Lectoraat); Saskia A.M. Wijsbroek; Saskia A.M. Wijsbroek (Lector)