Hoogwater in het Noorden
Menno van Duin (Lector)
How to gain informed consent in radicalisation research: how (de)radicalisation research can be done while meeting all the research ethics requirements without the risk of respondents being linked to the research project and being labelled a radical
Anke van Gorp (Lid Lectoraat)
Asbest in Utrecht
Menno van Duin (Lector)
Ethische rechtvaardigingen voor preventieve interventies bij radicalisering
Anke van Gorp (Lid Lectoraat)
Ethical and legal concerns
Anke van Gorp (Lid Lectoraat)
Democracy and deradicalisation programmes: should a government be allowed to intervene in pre- or non-violent radicalisation?
Anke van Gorp (Lid Lectoraat)
De werkalliantie in het gedwongen kader: de theorie
Anneke Menger (Lector); Andrea Donker (Lector)
Theorieën over ontstaan en ontwikkeling van delinquent gedrag
Andrea Donker (Lector)
De brand in Waalre: crisis- en business continuity management
Berry van Son; Kees Arts; Menno van Duin (Lector)
De werkalliantie in het gedwongen kader
Dr Anneke Menger (Lector); Dr Andrea Donker (Lector)