Improving reading achievements of struggling learners
Dr. Wim van de Grift; Dr. Thoni Houtveen (Lector)
Dyslexie bij laaggeletterde volwassenen
Dr. Thoni Houtveen (Lector); Drs. E. Wouterse; Drs. L.C. Spreij; Drs. M. Dekker
Lezen wordt weer leuk
J. van den Broek
Bronnenboek onderzoekstrategieën
Ariette Riezebos-de Groot; Erica de Bruïne; Huub Everaert; Frits Harinck; Anjette van de Ven
Plezier met echte boeken
Anneke Smits; Dr. Thoni Houtveen (Lector)
Boeiend voorlezen is een vak apart.
Hurk van den Henk (Lid Lectoraat); Dorothe Cras (Lid Lectoraat)
Malleability of Effective Teacher Behavior
Dr. Wim van de Grift; Dr. Thoni Houtveen (Lector)
Pabo werkt aan opbrengstgericht leesonderwijs.
Dorothe Cras (Lid Lectoraat)
Lessen in onderzoek
Arie van Peet; Huub Everaert
Comparing selfreport and teacher assessment of reading motivation
Dr. Thoni Houtveen (Lector); Dr. Wim van de Grift; Jeanette Bergsma (Lid Lectoraat)