Speech and language therapists’ views on parents’ engagement in Parent–Child Interaction Therapy (PCIT)
Inge Klatte (Lid Lectoraat); Sam Harding; Sue Roulstone
De logopedie vindt zichzelf elke dag opnieuw uit
Suus van Geffen; Marieke Wijntjes; Yvonne Brookman-Van Essen; Rob Zwitserlood (Lid Lectoraat)
The practical side of working with parent–child interaction therapy with preschool children with language impairments
Inge Klatte (Lid Lectoraat); Sue Roulstone
ENGAGE: De positieve invloed van het opstellen van behandeldoelen met ouders
Inge Klatte (Lid Lectoraat); Marijke Luijten (Lid Lectoraat); Ingrid Singer (Lid Lectoraat); Ellen Gerrits (Lector)
Feasibility of a communication program: improving communication between nurses and persons with aphasia in a peripheral hospital
Maren van Rijssen; Marloes Veldkamp (Lid Lectoraat); Leonore Meilof; Lizet van Ewijk (Lid Lectoraat)
Samen Gamen
Johanna Schulting (Onderzoeker); Marjan ter Harmsel (Onderzoeker); Rob Zwitserlood (Onderzoeker); Margreet Luinge (Onderzoeker); Ellen Gerrits (Lector)
A meta-analysis: Acoustic measurement of roughness and breathiness
Ben Barsties von Latoszek; Youri Maryn; Ellen Gerrits (Lector); Marc De Bodt
The exploration of an objective model for roughness with several acoustic markers
Ben Barsties von Latoszek; Marc De Bodt; Ellen Gerrits (Lector); Youri Maryn
Preposition use in 4 and 5 year old children with DLD
Gerda Bruinsma; Evelien van Klaveren; Inge Lijten; Hanneke Snieders; Ellen Gerrits; Frank Wijnen
Kwaliteitskenmerken van logopedie en onderwijs bij TOS
Gerda Bruinsma