The role of values in the consumer brand selection process
Ronald Voorn (Lid Lectoraat); Gerrita van der Veen (Lector); Sabrina Hegner; Ad Pruyn
Combining qualitative design-based methods and quantitative consumer research methods to improve customer experience in small service businesses
Christine Lille, de; Remko Lugt, van der (Lector); Gerrita Veen, van der (Lector)
Mapping out the customer’s journey
Drs Robert van Ossenbruggen; Dr Gerrita van der Veen (Lector)
Product Type and Personality in Brand Relationships
Ronald Voorn (Lid Lectoraat); Ad Pruyn; Sabrina Hegner
Social media? Social business !
A Delfgaauw; Gerrita van der Veen (Lector); Arne Maas; H. Gerrits
Wat beweegt je student?
Martin de Boer (Lid Lectoraat); Anne-Lise Kamphuis (Lid Lectoraat)
Voodoo marketing
Ronald Voorn (Lid Lectoraat); Jan Dijkgraaf
Taakherschikking in de echtscheidingspraktijk: kansen voor de advocatuur
Maaike Keesen (Docent); Ingrid von Burg; Esther Verboon (Lid Lectoraat); Guido Schakenraad
DUS!Board: Routeplanner naar een verantwoorde beïnvloedingsstrategie
Anne-Lise Kamphuis (Lid Lectoraat)
Gedragsverandering & accountability volgens De Utrechtse School, DUS!
A. Cox (Lid Lectoraat)