Groene economie van de Utrechtse Heuvelrug
Gerrita van der Veen (Lector); L. Blankestijn
Customer value in a credence service context
Gerrita van der Veen (Lector); Esther Verboon (Lid Lectoraat); Josje Dikkers (Lid Lectoraat)
Organizing local ‘green’ entrepreneurship
Gerrita van der Veen (Lector); Sven Willemsen (Lid Lectoraat)
Customer value in legal services : a contingency approach
Esther Verboon (Lid Lectoraat)
Het DUS!Board – Accountable werken volgens De Utrechtse School
Arne Maas (Lid Lectoraat); Gerrita van der Veen (Lector); A. Cox (Lid Lectoraat); Anne-Lise Kamphuis (Lid Lectoraat)
Consumption patterns and cultural values in Europe
Annemien van der Veen (Lid Lectoraat); Agnes Neulinger; Jacob Rosendahl; Tino Bech-Larsen
What’s this thing called Love? Exploring the relationship between brand love, personality, and the propensity to anthropomorphize
Ronald Voorn (Lid Lectoraat)
Accountability is wil plus verantwoordelijkheidsgevoel
Anne-Lise Kamphuis (Lid Lectoraat); A. Cox (Lid Lectoraat)
Van bricks tot clicks in de mix: navigatie-strategie als basis voor multi-channelmanagement
Gerrita van der Veen (Lector); Robert Ossenbruggen
Brand impact of gedragsverandering
A. Cox (Lid Lectoraat); Stephan van Veldhoven