The Importance of a Robot Math Tutor’s Social Interaction Skills: Scaffolding and Personalization
Simone de Droog (Onderzoeker); Mike E.U. Ligthart (Onderzoeker); Marianne Bossema (Onderzoeker); Lamia Elloumi (Onderzoeker); Kees Hoogland (Onderzoeker); Matthijs Smakman (Onderzoeker); Somaya Ben Allouch (Onderzoeker)
Back to School - Sustaining Recurring Child-Robot Educational Interactions After a Long Break
Mike E.U. Ligthart (Onderzoeker); Simone de Droog (Onderzoeker); Marianne Bossema (Onderzoeker); Lamia Elloumi (Onderzoeker); Mirjam de Haas (Onderzoeker); Matthijs Smakman (Onderzoeker); Koen V. Hindriks (Onderzoeker); Somaya Ben Allouch (Onderzoeker)
Inclusive Dialogues: WokeBot Engaging Diversity Dilemmas
Mirjam de Haas (Onderzoeker); Veerle Hobbelink (Onderzoeker); Matthijs Smakman (Onderzoeker)
Let's Get Personal - Social Personalization for Sustainable Long-Term Educational Robots
Mike E.U. Ligthart (Onderzoeker); Simone de Droog (Onderzoeker); Matthijs Smakman (Onderzoeker)
Comparison of Clinical Efficacy and Mechanical Characteristics of Two Knee Distraction Devices With Relevance for Clinical Practice
T. Struik (Onderzoeker); M.P. Jansen (Onderzoeker); Rik Lafeber (Onderzoeker); F.P.J.G. Lafeber (Onderzoeker); S.C. Mastbergen (Onderzoeker)
Design principles for developing information problem solving competence in higher education: a protocol for a systematic review and meta-analysis (LISTA).
Josien Boetje (Onderzoeker); Bo Sichterman (Onderzoeker); Stan van Ginkel (Onderzoeker); Matthijs Smakman (Onderzoeker); Johan Versendaal (Onderzoeker)
Application of Axiomatic Design in Engineering: Designing a Smart Medical Cast
Tim Heijne (Onderzoeker); Mitch Kruijer (Onderzoeker); Jakub Kylar (Onderzoeker); Lennard Spauwen (Onderzoeker); Karin Thomassen (Onderzoeker); Erik Puik (Onderzoeker)
Axiomatic Design
Erik Puik (Onderzoeker); Rik Lafeber (Onderzoeker)