Laaggecijferdheid in Nederland
Marieke Bor-de Vries (Lid Lectoraat); Kees Hoogland (Lector)
Met Torpedo terugblikken om vooruit te komen in het oplossen van reken-wiskundeproblemen
Marjolein Kool (Lid Lectoraat)
De HU in gesprek over statistiek en instroomniveaus van studenten
Marieke Bor-de Vries (Lid Lectoraat); Kees Hoogland (Lector)
Schoonheid sterker dan de dood
Marjolein Kool (Lid Lectoraat)
Rekenen, wiskunde en statistiek in het HU-onderwijs
Marieke Bor-de Vries (Lid Lectoraat); Kees Hoogland (Lector)
Sixteenth century reckoners versus twenty-first century problem solvers
Marjolein Kool (Lid Lectoraat)
Ensuring usability
Kees Hoogland (Onderzoeker)
Digital tools in Dutch mathematics education
Paul Drijvers (Lector)
Secondary school mathematics teacher education in the Netherlands
Joke Daemen (Onderzoeker); Ton Konings (Onderzoeker); Theo van den Bogaart (Onderzoeker)
De waarde van geld
Francien Garssen (Onderzoeker); Marieke Gribling (Docent); Ronald Keijzer (Onderzoeker); Marjolein Kool (Onderzoeker); Mariët Lubbers (Docent); Margreeth Mulder (Docent); Wil Oonk (Onderzoeker); Belinda Terlouw (Docent)