Kansenongelijkheid in het onderwijs : met de blik op het oosten
Natascha Notten (Lector); Marleen Kieft
Intergenerationele overdracht van ongelijke kansen in Oost-Nederland : een verkennend onderzoek
Emma Middag (Lid Lectoraat); Natascha Notten (Lector)
Involving children in creating a healthy environment in low socioeconomic position (SEP) neighborhoods in The Netherlands : a participatory action research (PAR) project
Lisa Wilderink (Lid Lectoraat); Ingrid Bakker (Associate Lector); Albertine J. Schuit; Jacob Seidell; Carry Renders
Ervaringen van (laaggeletterde) Voel je goed!-deelnemers in coronatijd
Wilma Lipke-Steenbeek (Lid Lectoraat); Natascha Notten (Lector)
“It’s Like Juggling, Constantly Trying to Keep All Balls in the Air” : A Qualitative Study of the Support Needs of Working Caregivers Taking Care of Older Adults
Eline E. Vos; Simone de Bruin (Lector); Allard J. van der Beek; Karin I. Proper
Ontwikkeling evaluatie-instrument beweegroute GO! Aduard : een adviesrapportage
Tamara Bronsvoort (Student); Mandy Strooper (Student); Ingrid Bakker (Begeleider)
Een gids naar gelijke kansen
Natascha Notten (Lector)
Maternal stress and depressive symptoms and adolescents’ body mass index : a prospective study
Maaike Koning (Lid Lectoraat); Jacqueline Vink; Tommy Visscher; Junilla Larsen
Sociale analyse en praktisch inzicht met betrekking tot intergenerationele armoede
Nadine Zwakenberg (Student); Jan Hulzebosch (Begeleider); Ingrid Bakker (Begeleider)
Dementievriendelijke leefomgeving : adviesrapport
Elisa de Jonge (Student); David Damstra (Student); Ingrid Bakker (Begeleider)