What need-supportive and need-thwarting teaching behaviors do university teachers use in their honors classes?
Tineke Kingma (Phd); Anneke Smits (Begeleider); Debbie Jaarsma (Begeleider); Joke Voogt (Begeleider)
Digitale geletterdheid in het voortgezet onderwijs : een reviewstudie ter voorbereiding op het peilingsonderzoek digitale geletterdheid in het voortgezet onderwijs van 2026
Anneke Smits (Lector); Maaike Heitink; Daniëlle van den Brink (Lid Lectoraat); Anne-Marie Rouw-Meertens (Lid Lectoraat)
Verhalen in een diverse wereld : verslag van een onderzoek naar diversiteitsbeleving onder studenten van hogeschool Windesheim
Gertjan Aalders (Docent); Floor van Renssen (Docent)
Onderwijsinnovatie en ICT voor leren
Anneke Smits (Lector)
De LICTO-schaal voor ICT-gebruik van docenten
Inge Strijker; Peter 't Riet (Lector)
ICT voor competentiegericht onderwijs : een praktijkverkennende multi-casestudy
Peter 't Riet (Lector); Gert-Jan Los
Docentloos roosteren bij PABO-Afstandsleren Windesheim
Peter van 't Riet (Lector)
Eindrapportage implementatie standaarden : een onderzoek naar het verloop van het proces van implementatievan de onderwijscatalogus op basis van de onderwijsstandaardenbij het ROC Aventus
Inge Strijker (Lid Lectoraat)
Beleidsinstrumenten voor ICT en onderwijsinnovatie
Peter van 't Riet (Lector)
Hoe ICT het CGO kan ondersteunen
Peter van 't Riet (Lector); Gert-Jan Los (Lid Lectoraat)