Welke persoonlijke hulpbronnen zeggen honoursstudenten te gebruiken om succes te bereiken?
't Mannetje, Jolise; Heijne-Penninga, Marjolein; Gellevij, M.; Wolfensberger, Marca; Jaarsma, D.
Excellentie door doceerstrategie: vrijheid en structuur in balans voor elke student
Kingma, Tineke; Heijne-Penninga, Marjolein; Wolfensberger, Marca; Jaarsma, Debbie
Persoonlijke hulpbronnen om te komen tot succes
't Mannetje, Jolise; Heijne-Penninga, Marjolein; Mastenbroek, N.; Gellevij, M.; Wolfensberger, Marca; Jaarsma, Debbie
Verspreiden van onderwijsinnovaties met docententeams
de Jong, Nelleke; Kamans, Elanor (Talentontwikkeling In Hoger Onderwijs En Samenleving); Wolfensberger, Marca; van den Bogaard, Maartje
Living Lab: intrinsiek motiveren door co-creëren
Veerman, Mieke; Kingma, Tineke; van Alphen, Jacqueline; Smits, Carolien; Jukema, Jan S.
Autonomie-ondersteunende doceerstijl
Kingma, Tineke
Het profiel van de excellente paramedicus – de mening van honoursstudenten.
Heijne-Penninga, Marjolein; Wijkamp, Inge; Paans, Wolter (Verpleegkundige Diagnostiek); Wolfensberger, Marca