De pedagogische coach
Fukkink, R.G.
Interprofessional collaborative practices for children with speech, language and communication needs in early childhood education and care: comparing Dutch and Norwegian perspectives
Langner, Jana; Fukkink, Ruben G. (Faculteit Onderwijs En Opvoeding); Hansen Sandseter, Ellen Beate
Infants in Dutch daycare: Exploring fine-grained dimensions of temperament
Fukkink, Ruben G. (Faculteit Onderwijs En Opvoeding)
Caregiver-child relationships in after-school care
Fukkink, R. G.
Frictie
Fukkink, Ruben
Basisontwerp course Interprofessionele samenwerking bij Infant Mental Health
Heijdelberger, Mara (Faculteit Onderwijs En Opvoeding); Spee, Odette; Helms, Rochelle (Faculteit Onderwijs En Opvoeding); Groen, Trudy (Faculteit Onderwijs En Opvoeding)
The impact of in-service professional development on the quality of teacher-child interactions in early education and care
Egert, Franziska; Dederer, Verena; Fukkink, Ruben G.
Welwillend maar onwetend?
Nieuwelink, Hessel (Kenniscentrum Onderwijs En Opvoeding); Eidhof, Bram
Child care quality in the Netherlands over the years
Helmerhorst, Katrien O.W.; Riksen-Walraven, J. Marianne A.; Gevers Deynoot-Schaub, Mirjam J.J.M.; Tavecchio, Louis W.C.; Fukkink, Ruben G. (Kenniscentrum Onderwijs En Opvoeding)