Verkenning naar de wenselijkheid en mogelijkheid van selectie op geschiktheid voor het beroep van leraar en van verzwaring van vakinhoudelijke eisen voor de tweedegraads lerarenopleidingen
Snoek, Marco (Kenniscentrum Onderwijs En Opvoeding); Sengers, Frank; van Setten, Gert Jan; van der Rijst, Roeland; van Driel, Jan
"Geef docenten de regie over het onderwijs"
Tuenter, Anna; Snoek, Marco (Kenniscentrum Onderwijs En Opvoeding)
Leiderschap komt niet vanzelf
Valk, Renske; Snoek, Marco (Kenniscentrum Onderwijs En Opvoeding)
The impact of the organizational transfer climate on the use of teacher leadership competences developed in a post-initial Master’s program
Snoek, Marco (Kenniscentrum Onderwijs En Opvoeding); Volman, Monique
A Physics Teacher's Lifetime Search for PCK and Physics Representations across Contexts and Cultures
van den Berg, Ed; Taşar, Mehmet Fatih
Kritische vrienden in een cynische cultuur
Snoek, Marco (Kenniscentrum Onderwijs En Opvoeding)
Boundaries in opleiding en school
Snoek, Marco (Kenniscentrum Onderwijs En Opvoeding)
Impulsen voor vernieuw(en)d onderwijs
Snoek, Marco (Kenniscentrum Onderwijs En Opvoeding); Sligte, Henk; van Eck, Edith; Schriemer, Margreet (Hogeschool Van Amsterdam); Emmelot, Yolande
Startende leraren: zwemmen of verzuipen
Snoek, Marco
Hoe worden leraren leiders?
Snoek, Marco (Kenniscentrum Onderwijs En Opvoeding)