INFORMEEL VISUEEL LEREN IN HET VOORTGEZET ONDERWIJS
Wieke Teselink; Marike Hoekstra (Begeleider); Talita Groenendijk (Begeleider)
Community theater als lijmmiddel?
Joyce Crawfurd
Weten we wel welke scholen we moeten bouwen?
Neelke Jacobs
Welke rol heeft vrij spel in het ontwerpproces van ontwerpers?
Madelinde Hageman
CULTUREEL DIVERSE MUZIEKEDUCATIE
Priya Keet; Marike Hoekstra (Begeleider); Talita Groenendijk (Begeleider)
Inclusie van verstandelijk beperkten door middel van dramatiseren
Door Heijne; Marike Hoekstra (Begeleider); Talita Groenendijk (Begeleider)
Een onderzoek naar de aansluiting van Culturele Kunstzinnige Vorming van onderbouw HAVO naar bovenbouw HAVO
Jolijn Jansen; Manon Habekotte (Begeleider)
Literatuuronderzoek over de relatie tussen kenmerken uit de Romantiek en het land art werk van de eerste helft van het oeuvre van Richard Long
Sacha Dufils; Melvin Crone (Begeleider)
Eva Spierenburg
Petra Benten; Manon Habekotte (Begeleider)