Gasttevredenheid als meetinstrument: een onderzoek naar een geschikt meetinstrument, waarmee Maison van den Boer de kwaliteit van haar dienstverlening periodiek kan meten
Jordy Poell (Student)
FKG, van kengetal tot leereffect: onderzoek naar het benchmarkingsproces binnen het facilitaire kengetallen project
Frank Postema (Student)
Professioneel inkopen binnen het voortgezet onderwijs: biedt perspectief
Serge Westdijk (Student)
Op weg naar een herkenbaar aanbod van dienstverlening: adviesrapport voor het opzetten van een service-unit binnen de gemeente Rijswijk
Debbie Borsboom (Student)
De winkel van het gemeentemuseum Den Haag: als ondersteunende factor bij het primair proces
Catherine Kamerlingh Onnes (Student)
De weg van pilot naar scaling-up: hoe GTI Retail Solutions haar dienstverlening Europees kan uitbreiden
Suzan Robbemont (Student)
Waarom alleen doen als het samen kan?: onderzoek naar de meest geschikte samenwerkingsvorm op het gebied van ondersteunende en facilitaire diensten voor de Drechtsteden en hoe deze kan worden gëïmplementeerd
Sonja Peltenburg (Student)
'Ware schoonheid begint van binnen': optimalisatie van de dienstverlening binnen Sauna & Beautycenter Thermen Holiday
Elsbeth Wagter (Student)