Open armen voor professionalisering : adviesrapport voor het creëren van een succesvolle frontoffice voor Akzo Nobel Sassenheim
Lena van der Bij (Student); J.C. Mulder (Begeleider)
Klanten zijn eigenlijk nét mensen! : een onderzoek naar de mogelijkheden van een gastvrijheidsconcept voor het MCA Facilitair Bedrijf
Sanne Frederiks (Student); S.H. van Doorne (Begeleider)
Van meerdere servicepunten naar één frontoffice
Esther Siliakus (Student); L.C.P. Rijnja (Begeleider)
Logistiek: de klant koning, de kosten koningin : een onderzoek naar de optimalisatie van het logistieke proces in het Leids Universitair Medisch Centrum, gericht op de efficiëntie en de klantgerichtheid.
L.C.P. Rijnja (Begeleider); Lieneke de Taeye (Student)
Centraal Facilitair Meldpunt op weg naar een effectieve en efficiënte dienstverlening : een advies over de inrichting van een centraal Facilitair Meldpunt voor de afdeling Faciliteiten binnen HTM
J.P. Trapman (Begeleider); Sandra Spronk (Student)
Contractmanagement : verplichtingen onder controle
Laurien Spaans (Student); M.F. de Wit (Begeleider)
Een effectieve en toekomstbestendige facilitaire organisatie
René van der Poel (Student); J.P. de Boer (Begeleider)
Textielverzorging onder de loep : onderzoek naar de efficiëntie en de kwaliteit van de textielverzorging bij Stichting Eykenburg
Joset van de Burgt (Student); L.C.P. Rijnja (Begeleider)
Het opzetten en inrichten van een facilitaire organisatie : Adviesrapport voor het opzetten en inrichten van een facilitaire organisatie bij de woningcorporatie Mozaïek Wonen Gouda
Jennifer van der Loo (Student); B.G. Veldstra (Begeleider)
Gastvrijheidzorg in het Vlietland Ziekenhuis
Daniëlle Herbert (Student); B.A. Heemskerk (Begeleider)