Wat is de stand?: monitoren en bewaken van de actuele stand van financiële uitgaven m.b.t. meerjaren onderhoud
Femke Schmidt (Student)
De facilitaire organisatie op weg naar het KMS
Jesper Schaap (Student)
Gasttevredenheid als meetinstrument: een onderzoek naar een geschikt meetinstrument, waarmee Maison van den Boer de kwaliteit van haar dienstverlening periodiek kan meten
Jordy Poell (Student)
FKG, van kengetal tot leereffect: onderzoek naar het benchmarkingsproces binnen het facilitaire kengetallen project
Frank Postema (Student)
Professioneel inkopen binnen het voortgezet onderwijs: biedt perspectief
Serge Westdijk (Student)
Op weg naar een herkenbaar aanbod van dienstverlening: adviesrapport voor het opzetten van een service-unit binnen de gemeente Rijswijk
Debbie Borsboom (Student)
De winkel van het gemeentemuseum Den Haag: als ondersteunende factor bij het primair proces
Catherine Kamerlingh Onnes (Student)
De weg van pilot naar scaling-up: hoe GTI Retail Solutions haar dienstverlening Europees kan uitbreiden
Suzan Robbemont (Student)