Zorg met kleur, eerst kwaliteit dan cliëntgerichtheid!: een onderzoek naar de mogelijkheden voor een cliëntgerichte facilitaire organisatie gerichtop een multiculturele doelgroep
Nicolette Brouwer (Student)
Evalueren....rendabel of obstakel?: onderzoek naar het rendement van evaluatietrajecten binnen organisatiegericht huisvesten
J.J. Middendorp (Student)
Klantgericht denken en doen: een onderzoek naar de verbetering van de klantgerichtheid en de kwaliteit van dienstverlening aan de balies van WoonInvest
Archana Mahabier Panday (Student)
Delta Lloyd & integrated services: het succesvol invoeren van de formule integrated services
Shila Reyers (Student)
Facility management, nut of noodzaak: onderzoeksrapport over de interne en externe ontwikkelingen van facility management bij Van Delft Ingenieurs & Projectmanagers B.V.
Anese Spreen (Student)
Herhuisvestingsadvies voor het Ministerie van Defensie
Esther Andriessen (Student)
Het optimaal benutten van de capaciteit van Het Anker: de professionalisering van een kerkelijk centrum
Marije Heerikhuisen (Student)
Van dreumes naar een volwassen inkooporganisatie: een onderzoek naar de centrale facilitaire Kinderopvang 2Samen
Petri Koopman (Student)
Fusie facilitaire afdelingen: Rabobank Zoetermeer-Benthuizen en Rabobank Leidschendam-Voorburg
Romana Khan (Student)
Evalueren (g)een doel op zich: evalueren van uitbestedingstrajecten binnen ziekenhuizen
Joyce de Veer (Student)