Education for the future?
H.N. (Helen) Kopnina (Lid Lectoraat)
Standaardiseren en Controleren
Stijn Barthel (Student); Philippe van Puymbroeck (Begeleider); Leontine Preseun (Begeleider)
Optimalisering verkoopproces
Hong Wei Qian (Student); Irene Dondjio (Begeleider)
Conservation and justice the Anthropocene
H.N. (Helen) Kopnina (Lid Lectoraat); Haydn Washington
Hoe is de strategie van de HHs te koppelen aan de SDG’s en hoe is dit meetbaar te maken?
Masha Bayeva (Student)
De ‘Triple Depreciation Line’
E.J. Willekes (Lid Lectoraat); Koos Wagensveld; Jan Jonker
Exploring ways to make a business case for the transition towards circular business models
Jonneke F.M. de Koning (Onderzoeker); Tim den Hoedt (Onderzoeker); Sander Limonard (Lid Lectoraat); E.J. Willekes (Lid Lectoraat); Frank Berkens (Onderzoeker)
Wat betekent opkomst digitale munten voor ons geldstelsel?
M.J. (Martijn Jeroen) van der Linden (Lector)
Transitioning to quality education
H.N. (Helen) Kopnina (Lid Lectoraat)
Ecodemocracy
Joe Gray; Anna Wienhues; H.N. (Helen) Kopnina (Lid Lectoraat); Jennifer DeMoss