Van onderwijs- naar leeromgeving
F.J.M. (Frans) Meijers (Lector); M.A.C.T. (Marinka) Kuijpers (Lector)
Dynamic Dialogue, Dynamiek in dialoog
Domien Wijsbroek; Adela Garabal Gómez (Lid Lectoraat); Wilma van der Westen (Docent); Rainer Hensel (Lid Lectoraat); M.A.C.T. (Marinka) Kuijpers (Lector); Mijke Post (Lid Lectoraat); F.J.M. (Frans) Meijers (Lector); Ton Korver (Lector); Ellen Sjoer (Lector); Karin Sanders; Max Aangenendt (Lid Lectoraat); Mariëtte Harlaar-Oostveen (Lid Lectoraat); Helen Kopnina (Lid Lectoraat); Reinekke Lengelle
Are incubators the new wonder tool for entrepreneurship education?
Toon Buddingh (Lid Lectoraat)
Meedoen met je eigen geld
Arie Verhoef; Julie-Marthe Lehman (Lid Lectoraat)
Duurzaamheid en economie
J.H. (Jan Hendrik) van der Kooij (Lid Lectoraat); G.S.W. (Gertrud) Blauwhof (Lector)
Education for Sustainable Development (ESD)
H.N. (Helen) Kopnina (Onderzoeker)
Animal Representation in the Dutch Media through Environmental Ethics
H.N. (Helen) Kopnina (Onderzoeker)
Christmas tale of (un)sustainability: reflecting on consumption and environmental awareness on the streets of Amsterdam
H.N. (Helen) Kopnina (Onderzoeker)
Revisiting the “trans-human” Gestalt: Discussing ‘Nature’ and ‘Development’ with Students of Sustainable Business
H.N. (Helen) Kopnina (Onderzoeker)
Unsettling Anthropocentrism
Eileen Crist; H.N. (Helen) Kopnina (Onderzoeker)