Microfinanciering
Klaas Molenaar (Lector)
Participative innovation in smart urban lightning
R. (Rianne) Valkenburg (Lector); E. (Emile) Aarts; E. (Elke) den Ouden
Je kunt een rivier niet twee keer oversteken ...
Klaas Molenaar (Lector)
The effects of creative, expressive, and reflective writing on career learning
Rob Poell; F.J.M. (Frans) Meijers (Lector); Mijke Post; Reinekke Lengelle
Forsaking Nature? Contesting ‘Biodiversity’ Through Competing Discourses of Sustainability
H.N. (Helen) Kopnina (Onderzoeker)
Evaluating education for sustainable development (ESD)
F.J.M. (Frans) Meijers (Lector); Helen Kopnina (Lid Lectoraat)
LOB: naar een dialogische reflectie
F.J.M. (Frans) Meijers (Lector)
Ons onderwijs kan niet zonder onderzoek
Rob Voorwinden; Ineke van der Meule; Rianne Valkenburg (Lector)
Dialoog doen!
Nanda Lodders (Docent); Karin Sanders; M.A.C.T. (Marinka) Kuijpers (Lector); Mariëtte Harlaar-Oostveen (Docent); Helen Kopnina (Lid Lectoraat); Max Aangenendt (Lid Lectoraat); Annemie Winters (Lid Lectoraat); Ton Korver (Lector); Rainer Hensel (Lid Lectoraat); Adela Garabal Gómez (Lid Lectoraat); Peter Menger (Docent); F.J.M. (Frans) Meijers (Lector); Mariëlle Rutten; Ton de Keyser (Docent)
Car attitudes in children from different socio-economic backgrounds in the Netherlands
H.N. (Helen) Kopnina (Onderzoeker); Melanie Williams