Innovatieparadox in het Beroepsonderwijs : tegelijk wel en niet willen vernieuwen
J.A.T.M. (Jan) Geurts (Lector)
Vijf experts delen hun kennis met schoolleiders : vijf masterclasses voor schoolleiders in het vmbo en praktijkonderwijs
Dr. Joop Swieringa; Prof. dr. Peter Sleegers; Drs. Arjan Dieleman; Dr. Cees Sprenger; F.J.M. (Frans) Meijers (Lector)
Zonder engagement geen innovatie
Dr. Jan Geurts (Lector)
Herontwerp beroepsonderwijs : een strijdtoneel
J.A.T.M. (Jan) Geurts (Lector)
Het verantwoordelijkheidsdilemma in het beroepsonderwijs
Dr. Frans Meijers (Lector)
Samenwerking in ontwikkeling
F.J.M. (Frans) Meijers (Lector)
Beroepsvorming als richtsnoer voor herontwerp HTNO
J.A.T.M. (Jan) Geurts (Lector); Dr. Frans Meijers (Lector)
Kwalificatiestructuur moet af van koninklijke weg : kenniseconomie vraagt om meer regionale interactie betrokken partijen
J.A.T.M. (Jan) Geurts (Lector)
Kwalificatiestructuur heeft kostenopdrijvend effect : kwantitatieve benadering kwalificaties
J.A.T.M. (Jan) Geurts (Lector)
Van opleidingenfabriek naar loopbaancentrum. Pleidooi voor een integraal herontwerp van het middelbaar beroepsonderwijs.
J.A.T.M. (Jan) Geurts (Lector)