Naar een effectief en verantwoord LOB. Een aanbeveling voor de invulling van de Loopbaanoriëntatie en -Begeleiding
Inge van der Putten (Begeleider); Sandra der Kinderen (Student)
Proefmodel voor het in kaart brengen van mensbeelden. Zicht hebben op mensbeelden, is zicht hebben op behoeften van personeel per levensfase
Wilbert Jonkers (Begeleider); Angela Kruize (Student)
De Y-genheimers : leidinggeven aan de generatie Y
N. Heijder (Begeleider); A. Govers (Student)
The VIF (Very Important Female)!
N. Zanlier (Student); N. Heijder (Begeleider)
De ontdekkingstocht naar mijn personal brand
P. Hendriks (Begeleider); T. Backx (Student)
Transfer bij vaardigheidstrainingen: Cruciale factoren in het proces van transfer.
Msc. Yvette van der Weele; drs. Martijn van der Locht (Docent); drs. Theo Visser
Het ziekteverzuimbegeleidingsspel
Dolinda Noten (Begeleider); Huguette Soons (Student)
Past die pet ons allemaal?
Astrid van Bokhoven (Student); W. Jonkers (Begeleider)
De oprichting van een OR, situatie gerelateerd of pure noodzaak?
W. van Horen (Student); W. Luikinga (Begeleider)
Zelfkennis : de paradox van het zelf
Marijn Rongen (Student); Vilma Lenselink (Begeleider)