Onderzoekend leren
Dennis Barten (Student); Audrey Janssen-Seezink (Begeleider); Mariëlle Rutten (Begeleider)
Kwalitatief onderzoek naar de mogelijke invloed van loopbaangesprekken op voortijdig schoolverlaten
Sebastiaan Boersma (Student); Sarah Bergsen (Begeleider)
Woordenschatonderwijs
Simone van Lieshout (Student); Jan Beijers (Begeleider)
Creatief denken in de praktijk
Ilse van der Geld (Student); Monique van Oers (Begeleider)
Geintegreerd woordenschatonderwijs
Inge Heida (Student); Marjan de Groot-Reuvekamp (Begeleider)
Design thinking als accelerator voor onderwijsvormvernieuwing
Jochem Goedhals (Student); Iris Windmuller (Begeleider)
De onderwijsbehoeften in beeld
Janne Hoeks (Student); Georges Ledoux (Begeleider)
Leesplezier stimuleren
Evy Wuijts (Student); Brechje Schouten (Begeleider)
1e prijs LOPON2 scriptieprijs 2017Onderwijsbehoeften meer- en hoogbegaafde leerlingen bij rekenen-wiskunde
Carlijn Roestenburg (Student); Georges Ledoux (Begeleider)
Werken aan een klasse(n)klimaat: het optimaliseren van het welbevinden van leerlingen in groep 4 en 5
Evelien van der Sangen (Student); Jan Beijers (Begeleider)