Tot lering ende vermaak: de kerstening van Europa, in het bijzonder die van de Lage Landen en haar relevantie, voor onze tijd.
Bart-Jan van Gaart (Student); P.G. Hoogeveen (Begeleider)
Stimuleren van effectief participeren in de catechese
Bennie Vehof (Student); C.G.M. 't Mannetje (Begeleider)
Klaas Steur: prof. Dr. Klaas Steur, een Hollandse Nieuwe Theoloog
Charles Vrencken (Student); P.G. Hoogeveen (Begeleider)
Een veranderende wereld vraagt om een andere theologie
drs Chris 't Mannetje; dr Hans Jonker (Docent)
Bijbelverhalen zinvol ter sprake brengen in de les levensbeschouwing in de basisvorming van het middelbaar onderwijs in 2008
Lidwien van Dartel (Student); Freek Fenijn (Begeleider)
"Mijn God, mijn God, waarom hebt Gij mij verlaten?": de uitroep van jezus in het Nieuwe Testament.
Maartje Krop (Student); A.L.H.M. van Wieringen (Begeleider)
Displeasure at plurality and fear of strangers? An empirical study among Youth in Germany and The Netherlands
Leo van der Tuin (Lector); Hans-Georg Ziebertz
Kan een cursus iconen schilderen als catechesevorm gebruikt worden?
C.M. Immen-Bruinsma (Student); A.J. Jonker (Begeleider)
Pastoraal werker: beroep met toekomst?
M.A.G. Govers (Student); P.G. Hoogeveen (Begeleider)
"Opvallend onopvallend aanwezig .....": profileren in het ziekenhuispastoraat.
Mieke de Blok-Beekers (Student); C.G.M. 't Mannetje (Begeleider)