Tot lering ende vermaak: de kerstening van Europa, in het bijzonder die van de Lage Landen en haar relevantie, voor onze tijd.
Bart-Jan van Gaart (Student); P.G. Hoogeveen (Begeleider)
Stimuleren van effectief participeren in de catechese
Bennie Vehof (Student); C.G.M. 't Mannetje (Begeleider)
Klaas Steur: prof. Dr. Klaas Steur, een Hollandse Nieuwe Theoloog
Charles Vrencken (Student); P.G. Hoogeveen (Begeleider)
Een pelgrimstocht van het hart: over vergeving
T.M.C. Epskamp-van der Heijden (Student); A.J. Jonker (Begeleider)
Verzoening anno nu: een theologisch debat over verzoening naar aanleiding van een boek van C. den Heyer.
Maurice Lagemaat (Student); P.G. Hoogeveen (Begeleider)
"Mijn God, mijn God, waarom hebt Gij mij verlaten?": de uitroep van jezus in het Nieuwe Testament.
Maartje Krop (Student); A.L.H.M. van Wieringen (Begeleider)
"Opvallend onopvallend aanwezig .....": profileren in het ziekenhuispastoraat.
Mieke de Blok-Beekers (Student); C.G.M. 't Mannetje (Begeleider)
De positie van godsdienst/levensbeschouwing in het leergebied Mens en maatschappij: een evaluatie van kansen en bedreigingen in de vernieuwde onderbouw
Paul Goossens (Student); F. Fenijn (Begeleider)
Christoffel Plantijn drukker van ketters en papen: het Huys der Liefde in zijn leven en werken
Elly Jacobs (Student); P. Hoogeveen (Begeleider)
Karl Barth in 'de brief aan de Romeinen': de opmerkingen van Karl Barth over de Gods openbaring in Messias Jezus in zijn commentaar op Romeinen 3: 21-26
Heidi Schröder (Student); Monique Leijgraaf (Begeleider)