Social Media in de JGZ
Lisanne Nepomuceno; Kimberly Vrolijk-Hoo; Richeilla Meriaan (Student); Gertie van Hoof; Anneloes Welling-Maassen (Begeleider); Donna Frost (Begeleider)
"Vrije tijd, het echte werk"
Jan-Pieter van Bakel; Marjolein Vos; Jessica van Mullekom; Loes Titulaer (Student); Harry van de Leygraaf (Begeleider)
The development and validation of a five factor model of sources of self-efficacy in clinical nursing education
Prof. Dr. Rene Schalk; Dr. Wouter Reynaert (Lector); Dr. Johan Braeken; Drs. Henk Gloudemans (Docent)
Familieparticipatie bij Vroege Intensieve Neurorevalidatie
Olga Gershuni (Student); Marlin Smolders; Marjan Schoenmakers; Ewa Sikorska; Shaun Cardiff (Begeleider); Ine van Wijlen (Begeleider)
Critical and creative reflective inquiry: surfacing narratives to enable learning and inform action
drs Shaun Cardiff (Lid Lectoraat)
Systematisch implementeren van vernieuwingen
Guus Munten (Lid Lectoraat); Miranda Snoeren (Lid Lectoraat); Shaun Cardiff (Lid Lectoraat)
Engagement enacted: essentials of initiating an action research project
Miranda Snoeren (Lid Lectoraat); Theo J.H. Niessen (Lid Lectoraat); Tineke A. Abma
Realising participation within an action research project on two care innovation units providing care for older people
Miranda Snoeren (Lid Lectoraat); Donna Frost (Lid Lectoraat)
Zorg voor eenduidigheid
Loes van Asseldonk (Student); Tim Dijkman (Student); Bryan Tromp (Student); Marsha Lankreijer (Student); Floortje Geven (Student); Theo Niessen (Begeleider); Corry Hoogendoorn-Stuiver (Begeleider)
HIV & AIDS preventie in Durgapur
Daphne Roest; Ylse Voll; Emma Nagtegaal; Donny Drummen (Student); Karin Kaashoek (Begeleider); Siv Golüke (Begeleider)