Krachtige leeromgeving: relatie met self-efficacy
Drs. Henk Gloudemans (Docent); Dr. Wouter Reynaert (Lector); Prof. Dr. Rene Schalk
Critical and creative reflective inquiry: surfacing narratives to enable learning and inform action
drs Shaun Cardiff (Lid Lectoraat)
Familieparticipatie bij Vroege Intensieve Neurorevalidatie
Olga Gershuni (Student); Marlin Smolders; Marjan Schoenmakers; Ewa Sikorska; Shaun Cardiff (Begeleider); Ine van Wijlen (Begeleider)
Passiviteiten Dagelijkse Levensverrichtingen
Sharon Linders (Student); Chrissy Hoebergen; Lennart Jansen; Lia Vlemmings; Mieke van Bers (Begeleider)
"Vrije tijd, het echte werk"
Jan-Pieter van Bakel; Marjolein Vos; Jessica van Mullekom; Loes Titulaer (Student); Harry van de Leygraaf (Begeleider)
Systematisch implementeren van vernieuwingen
Guus Munten (Lid Lectoraat); Miranda Snoeren (Lid Lectoraat); Shaun Cardiff (Lid Lectoraat)
Engagement enacted: essentials of initiating an action research project
Miranda Snoeren (Lid Lectoraat); Theo J.H. Niessen (Lid Lectoraat); Tineke A. Abma
Realising participation within an action research project on two care innovation units providing care for older people
Miranda Snoeren (Lid Lectoraat); Donna Frost (Lid Lectoraat)
Medicatieveiligheid
Thea van den Boom (Student); Hanny Leijten; Conny Slegers; Marielle Craane; Sandra Petersen (Begeleider); Anneloes Welling-Maassen (Begeleider); Jan van Wagenberg (Begeleider); Berdi Stockman (Begeleider)
De zicstroom voorbij
Drs Henk Gloudemans (Docent)