Voor veel kennisproductie, gebruik de EDI-instructie!
Daphne Heesbeen (Student); Birgit van Duinen (Begeleider)
Schoolkeuzeproces in het democratisch onderwijs
Emma van Tuijl (Student); Rachel Verheijen-Tiemstra (Begeleider)
Opbrengstgericht werken met Snappet
Shanuska La Cruz (Student); Mariken van Roosmalen-Noppen (Begeleider)
Een praktijkgericht onderzoek naar samenwerken bij ontwikkelingsgericht leesonderwijs in groep 3-4-5
Anieck Engelen (Student); Hans van Doremalen (Begeleider); Suzanne Raaijmakers (Begeleider)
'Meester, waarom is aardrijkskunde zo moeilijk?'
Thomas Gaastra (Student); Isabelle Diepstraten (Begeleider)
Integreren van onderzoekend omgevingsonderwijs binnen de wereldoriëntatie lessen
Marinda van der Lee (Student); Jan Beijers (Begeleider)
Handschriftontwikkeling in groep 1/2/3
Tessa Gloudemans (Student); Jan Beijers (Begeleider)
Spel- en bewegingsactiviteiten ter bevordering van de omgang met elkaar
Coen Aarts (Student); Annemie Reijnders (Begeleider); Tineke Meens (Begeleider)
Groepsdoorbrekend werken bij het thematisch onderwijs
Demi Hoevenaars (Student); Nina Plompen-van der Wijst (Begeleider)
Leerkrachtvaardigheden in het voorbereidend rekenonderwijs aan jonge kinderen.
Michelle Slegers (Student); Peter Smedts (Begeleider); Annigje Primowees (Begeleider)