Multiple Intelligences In The Classroom
Hannie Lucassen (Begeleider); Devon Beunen (Student)
Pesten en het geven van pestlessen in de klas
Debbie Savelkoul (Student); Hanneke Theelen (Begeleider)
Investigating mentor teachers’ use and acquisition of supervisory skills
Frank Crasborn (Lector); Paul Hennissen (Lector); Fred Korthagen; Niels C. Brouwer
Een arbeidersbuurt onder de rook van ‘De Sphinx’
Dr. Thijs van Vugt (Docent)
Near-native pronunciation? Who cares?
Drs. Frans Hermans (Docent)
Havo and the Multiple Intelligence theory
Sarah Neijnens (Student); Frans Hermans (Begeleider)
The importance of a near-native accent.
drs. Frans Hermans (Docent)
Eliciting mentor and pre-service teachers’ practical knowledge using teacher-tagged classroom situations
Niek Bogert (Docent); Frank Crasborn (Lector); Jan van Bruggen (Lector); Wim M.G. Jochems
Training mentor teachers for effective supervision: the impact of the SMART programme
Dr. Paul Hennissen (Lector); Dr. Frank Crasborn (Lector)
Semantisch grammaticaonderwijs: een stand van zaken
MEd Jimmy van Rijt (Docent)