Taalkunde in de brugklas: (g)een utopie?
MEd Jimmy van Rijt (Docent)
Leren door ontwerpen
Dave van Breukelen (Docent)
Effecten van semantisch georiënteerd grammaticaonderwijs op het redekundig ontleden van brugklasleerlingen
MEd Jimmy van Rijt (Docent)
Achtergrond, uitgangspunten en opbouw van de leerlijn 'Onderzoekend Leren in en voor de Praktijk (OLP) van de Fontys Lerarenopleiding Sittard (FLOS)
Dr. Frank Crasborn (Lector)
Central examination of English in mbo education
Ivo Schols (Student); Hannie Lucassen (Begeleider)
Deductive versus Inductive Teaching
Daphne Schröder (Student); Mandy Jackson (Begeleider)
Taggen van klassensituaties door leraren in opleiding en hun praktijkbegeleiders
MA Niek van den Bogert (Docent); J.G. van Bruggen (Lector); Wim Jochems; Frank Crasborn (Lector)
The Applicability of Howard Gardner's Theory of Multiple Intelligences as an Effective Tool for the teaching of English Grammar
Mandy Jackson (Begeleider); Zuzana Filipova (Student)
Van zwemmen zonder water tot het roken van lantaarnpalen.
MEd Jimmy Van Rijt (Docent)
Cooperative Learning in Mixed and Same gender groups
Tineke Ausems (Begeleider); Dion Ehlen; Marcel Sevenich (Begeleider); Amy Vroemen (Student)