'Future proof'
dr.ir. Quinta Kools (Lector)
Eigentijds toetsen en beoordelen
Dr. Desirée Joosten-ten Brinke (Lector)
How to integrate practitioner research into teachers' daily practice?
dr Sanneke Bolhuis (Lector); dr.ir. Quinta Kools (Lector)
Collaborative learning in multicultural classrooms: a case study of Dutch senior secondary vocational education
Dr. Bertha Vallejo; Dr. Sanneke Bolhuis (Lector); Perry den Brok; Drs. Kennedy Tielman (Docent)
De proef op de som: Leerlingen in hogere klassen spellen beter
Tom Borsten (Student); Bas Jongenelen (Docent)
Communities of practice: pedagogy and internet-based technologies to support educator's continuing technology professional development in higher education
Maurice Schols (Docent)
Hoe leraren (in opleiding) 'context based' chemieonderwijs beschouwen: een verkenning binnen de M.Ed.-lerarenopleiding scheikunde
Kennedy Tielman (Docent); Rutger van de Sande (Lector); Guido Mollen (Docent)
Verkenning opbrengsten traject Begeleiding Beginnende Lerarenopleiders FLOT 2010-2011.
Quinta Kools (Lector); Marije Veraa (Lid Lectoraat); Rita Schildwacht (Lid Lectoraat)
Nieuwe Scheikunde in het vmbo
Prof. dr. Albert Pilot; Drs. Kennedy Tielman; Machiel Stolk; Sergine Lansman (Docent); John Hukom
Spellingonderwijs wérkt, in ieder geval in Tilburg
Tom Borsten (Student); Bas Jongenelen (Docent)