'Meester, waarom is aardrijkskunde zo moeilijk?'
Thomas Gaastra (Student); Isabelle Diepstraten (Begeleider)
Rekenen en scheikunde : de mol is veel meer dan alleen een beestje
Joost van Vijfeijken (Student); Kelly Stelwagen-van den Hout (Begeleider)
Differentiatie in havo 4 met een positieve effectgrootte!
Nick Waals (Student); Kennedy Tielman (Begeleider)
Atoommodellen in 4 havo
Kelly Stelwagen-van den Hout (Begeleider); Carol van Zuijlen (Begeleider); Luuk Smets (Student)
Gestructureerde begeleiding op het aanleren van complexe vaardigheden tijdens practica voor hoger laboratoriumonderwijs
Sonny van Seeters (Student); Kennedy Tielman (Begeleider)
Schepping en/of Evolutie?!
Gerben de Jong (Student)
Toward physics education in agreement with the nature of science
Zeger-jan Dominicus Quinten Pouwel Kock (Docent)
Wij doen het zelf
Do Quekel (Begeleider); Maartje van Velzen (Student)
Modelling door lerarenopleiders: professionele ontwikkeling met behulp van een kijkkader
drs Ellie Coumans (Lid Lectoraat); Drs Marina Bouckaert-Den Draak (Lid Lectoraat); MEd Marieke van Asten (Lid Lectoraat); MEd Marije Veraa (Lid Lectoraat); dr.ir. Quinta Kools (Lector)
Hoe blijf je als lerarenopleider in ontwikkeling?
Quinta Kools (Lector); Bob Koster (Lector)